اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته و ایام اربعین

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته و ایام اربعین

روز جدید سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور شهرستان فرجا محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده پلیس در محورهای مواصلاتی کشور را برای چهار روز آینده تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 2 شهریور لغایت ساعت 6 صبح روز یکشنبه 6 شهریور از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی تاکید کرد: هیچ مانعی برای حرکت موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در ترددهای مجاز وجود ندارد.

شیرانی درباره محدودیت های در نظر گرفته شده برای خودروهای سواری نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 24 شهریور) از مرزن آباد به مقصد در محور کندوان ممنوع است. کرج و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و بزرگراه تهران – شمال انجام می شود. به مرزن آباد از یک جهت.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه، شنبه و یکشنبه (25، 26 و 27 شهریور) از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین با بیان این محدودیت ها در محور خراز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روزهای جمعه و شنبه (25 و 26 شهریور) از رودهن به سمت آمل و در صورت اطلاع پلیس راهور در محل ممنوع است. از ساعت 16 الی 22 همان روز تردد انواع وسایل نقلیه موتوری از مخزن اسک به سمت جاده منطقه مشا یکطرفه خواهد بود.

وی درباره محدودیت های در نظر گرفته شده برای خودروهای سنگین به جز حامل های سوخت یا مواد فاسدشدنی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برگشت به محور کندوان همچنان ممنوع است.

شیرانی با اشاره به همین محدودیت ها در محور خراز گفت: تردد تریلی همچنان در این محور ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و وانت‌ها به استثنای حامل‌های سوخت یا مواد فاسد‌شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه (3 شهریور) و همچنین از ساعت 6 الی 24:00 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (24 شهریور) ، 25 و 26) در محور خراز ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: اعمال این محدودیت منوط به افزایش تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی تردد با هماهنگی های لازم اعمال محدودیت ها لغو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید