اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894132

محسن هاشمی از اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر امروز تا صبح شنبه آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با بلاگ اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های مازندران، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 9 و 10 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. ، از ساعت 17 الی 24 همان روز تردد انواع وسایل نقلیه از کرج (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه و شنبه ساعت 11 و 12 از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد و در صورت اطلاع مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 مجاز است و تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محدوده، تردد انواع وسایل نقلیه وجوه وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 همان روز از آب اسک تا رودهن ممنوع می باشد.(محدوده صفاق) به صورت یک طرفه انجام می شود.

هاشمی ادامه داد: همچنین محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و به صورت برگشتی و کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

وی گفت: تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای چهارشنبه از ساعت 12 تا 24 و همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6 تا 24 در محور خراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران افزود: بر این اساس تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 18 شنبه از محورهای کرج – چالوس، خراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید