اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909751

جهانتاب گفت: محدودیت های ترافیکی برای کاهش بار ترافیکی از امروز به مدت چهار روز در جاده های مازندران اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 27 آبان لغایت شنبه 30 آبان ماه در محورهای شمالی اجرا می شود که به موجب آن تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 امروز تا ساعت 18 روز شنبه از ساعت 16:00 بامداد محدود می شود. محور کرج – چالوس. ، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

ورود و خروج موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری در تردد مجاز بلامانع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 ساعت:00 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادرا تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل، تردد انجام می شود. انواع خودرو از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22:00 روز جمعه. همان روز از آب اسک به رودهان (منطقه مشا) در یک قسمت یک طرفه ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده و تردد کلیه تریلرها همچنان در محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز پنجشنبه و جمعه از محور خراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی در پایان هفته در استان گفت: اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها و در صورت وضعیت ترافیکی خواهد بود. طبیعی است، اعمال محدودیت ها با توافق لغو می شود.

جهان تاب افزود: تردد خودروها هم اکنون در محورهای خراز، چالوس، سوادکو، کیاسر و درون شهری عادی و روان است.

وی از رانندگانی که به مدت طولانی در جاده ها حضور دارند، خواست: پس از مدتی استراحت کنند تا سفر ایمن برای خود و دیگران تضمین شود.

جهانتاب تاکید کرد: اگر راننده ای همزمان دو تخلف از جمله سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز، رانندگی و صحبت با تلفن همراه انجام دهد، خودروی وی به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: هم اکنون آسمان استان صاف تا نیمه ابری و سطح جاده ها خشک است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به وضعیت جاده های استان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید