محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور در هفته جاری/ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس


ساعت: 10:14
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919933

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک به تشریح محدودیت‌های ترافیکی این هفته پرداخت و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 14، 16 و 19 دی ماه از ساعت 12:00 تا 24:00 از گ.ک. مرزن آباد به کرج ممنوع است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در تشریح محدودیت های ترافیکی از روز دوشنبه 14 دی لغایت شنبه 19 آذرماه 1401 گفت: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 14 آذرماه تا ساعت 6:00 روز شنبه. 19 آذرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری بلامانع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهداری خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 14، 6 و 19 دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است به گزارش پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه همان روز از ساعت 16 تا 24 از کرج (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 18 دی ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. و در صورت اعلام مقامات پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

شیرانی اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای سه شنبه و جمعه 15 و 18 آذرماه از رودان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهور در محل، تردد انواع وسایل نقلیه. خودروها از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به سمت رودان (منطقه مشا) یک طرفه انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهداری همچنین خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و برگشت در محور کندوان همچنان ممنوع است و تردد کلیه تریلرها همچنان در محدوده کندوان ممنوع است. محور هراز

وی ادامه داد: همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور خراز ممنوع است.

شیرانی همچنین گفت: در محور تهران – فیروزکوه قائم شهر تردد انواع تریلر به جز حامل مواد سوخت و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای سه شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی در صورت توافق، اجرای محدودیت ها کامل تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید