اطلاعیه محدودیت های ترافیکی آخر هفته/ ممنوعیت تردد در محورهای شمالی از 12 تا 16 مهر


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900866

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از محدودیت های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهداری با اشاره به محدودیت های ترافیکی از روز سه شنبه 21 مهر لغایت شنبه 25 مهر 1401 گفت: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 مهرماه تا ساعت 6:00 انجام می شود. صبح روز شنبه 25 مهر 1401 محور کرج – چالوس، هراز، فیروزکو و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهداری گفت: تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در ترددهای مجاز بلامانع است.

شیرانی با اشاره به محدودیت خودروهای سواری در محور کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 21 و 23 مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. در صورت اطلاع ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل. از ساعت 16 الی 24 همان روز تردد انواع وسایل نقلیه از کرج (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 مهرماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک با اشاره به محدودیت در محور خراز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 مهرماه از ساعت 14 تا 22 ممنوع است. رودهان به آمل و با اطلاع ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل از ساعت 16 الی 22 همان روز، تردد انواع وسایل نقلیه موتوری به صورت یک طرفه از آب اسک انجام می شود. به رودان (منطقه مشا).

شیرانی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و به عقب همچنان در محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع تریلر و تردد کامیون ها و کامیون ها به جز آن. حمل مواد سوختی و فاسدشدنی، از ساعت 12 الی 24 روز سه شنبه 21 مهرماه و از ساعت 6 الی 24 چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 22 مهر، 23 و 24 مهرماه از محور خراز ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های در نظر گرفته شده برای محورهای نراق – کاشان و کاشان – اردهال و بالعکس، گفت: تردد انواع موتورسیکلت، تریلر، کامیون و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر است. پنجشنبه 23 مهر لغایت ساعت 24 روز جمعه 24 مهرماه در محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین تقاطع کاشان – پرزک – موته و محور قدیم اصفهان – تهران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهداری در پایان گفت: اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش شدت تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی با هماهنگی های انجام شده، محدودیت ها کامل در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید