اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های مازندران


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904521

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

محسن هاشمی گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز تا شنبه 9 مهرماه در جاده های استان مازندران اعمال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با بلاگ گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 6 مهر لغایت شنبه 9 مهر در جاده های شمالی اجرا می شود. چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در ترددهای مجاز بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهور در محل، تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز کرج (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.

این مسئول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای جاده تهران – آزاد شمال به سمت مرزن آباد و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 مجاز می باشد و تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می باشد.

هاشمی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22:00 است. ساعت 00 همان روز از آب اسک تا رودهان (منطقه مشا) ممنوع است به صورت یک طرفه انجام می شود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و برگشت و همچنین تردد کلیه تریلرها از محور خراز همچنان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: تردد کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 الی 24 از محور خراز ممنوع است. پنجشنبه و جمعه 29.

وی تصریح کرد: اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی با اعمال محدودیت ها موافقت می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 وب سایت WWW.141.IR و نرم افزار تلفن همراه 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید