اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های مازندران


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911430

یدالله جهانتاب از اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های استان مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای شمال عادی و روان است.

وی افزود: به طور معمول در پایان هفته شاهد افزایش ترافیک در جاده های شمالی هستیم که به همین منظور و برای سهولت در تردد، بحث اجرای محدودیت های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های شمالی افزود: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 شنبه از کندوان، خراز، سوادکو و برگشت ممنوع است.

جهانتاب با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. ، و اعلام ماموران پلیس راه در محدوده، تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است. از ساعت 16 الی 24 همان روز تردد خودروها از کرج و آزادرا در مسیر تهران – شمال به سمت مرزن آباد انجام می شود.

وی ادامه داد: ورود و خروج انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، حرکت هر وسیله نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز یک طرفه به سمت کرج و تهران خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد ترولی در محور خراز خبر داد و یادآور شد: تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 الی 24:00 در محور خراز ممنوع است. 00 روز پنجشنبه 26 و جمعه 27 نوامبر.

جهانتاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 ساعت:00 همان روز از آب اسک به رودان تا حدی یک طرفه است. خواهد بود

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد است، خاطرنشان کرد: در شرایط عادی ترافیک، برنامه زمان بندی اعمال محدودیت ها به صورت هماهنگ تغییر می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران پیروی از توصیه های پلیس را تضمین کننده سفر ایمن و سلامت رانندگان و خانواده های آنان دانست و گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره های 21824434 و 21824420 آماده پاسخگویی به وضعیت راه های استان است. پیش شماره 011.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید