اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896100

یدالله جهانتاب از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 28 شهریورماه سال جاری در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: برای ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها تا ساعت 6 صبح روز شنبه 28 شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین دلیل تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های پلیسی و امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی استان برای انجام ماموریت های لازم در مسیر تردد مجاز ممنوع است.

جهان تاب با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیون در محور کرج – چالوس و بالعکس گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 12 امروز از مرز آباد به سمت کرج ممنوع است. و در صورت اعلام، ماموران پلیس راه از ساعت 17 الی 12 صبح از میدان امیر کبیر کرج، بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد، مرزن آباد در یک مسیر در مسیر انواع وسایل نقلیه حضور خواهند داشت.

جهانتاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 12 روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 شهریور از کرج و ابتدای جاده آزاد تهران – شمال به مرزن آباد و در صورت اطلاع مسئولان ممنوع است. طبق اعلام پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 12 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد تمامی تریلرها در محور خراز گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد نشدنی از ساعت 6 تا 12: ساعت 00 بعدازظهر پنجشنبه و جمعه 27 و 28 شهریور ماه محور تعطیل است.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 18 شهریور از رودهن به سمت آمل و از ساعت 16 تا 22 ممنوع است. پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در محل، در یک قسمت یک طرفه از آب اسک به رودن (بخش مشترک) انجام خواهد شد.

جهانتاب یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد، با هماهنگی انجام شده، اجرای محدودیت ها کامل تلقی می شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های استان تماس بگیرند. با شماره 21824420 و 21824434 پلیس راه با شماره 011 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید