اجرای 6 روز محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881358

محسن هاشمی گفت: محدودیت تردد از امروز در محورهای مازندران آغاز و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است اما معمولا از بعدازظهر شاهد افزایش حجم تردد در محورها خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ترافیکی موضوع اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی به مدت 6 روز از امروز در جاده های شمالی، افزود: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه. ، ساعت 15 الی 6 صبح روز دوشنبه 30 تیرماه جاری از محورهای کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های پلیس و امدادی بدون مانع در انجام ماموریت‌های ضروری در محدوده تردد مجاز

هاشمی با اعلام اینکه تردد تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه، 16، جمعه، 17 و شنبه ممنوع است. 27 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج و … بر اساس اعلام مسئولان پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای اعلام شده از ساعت 16 الی 24 از کرج و تهران آزادراه شمالی به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 28 تیرماه و دوشنبه 30 تیرماه از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. 24 روز اعلام شده از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها از محور ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوخت و فاسدشدنی ممنوع است. ساعت 12 الی 24 امروز و همچنین از ساعت 06:00 الی 24:00 پنجشنبه 16، جمعه 17، شنبه 18، یکشنبه 19 و جمعه 20 تیرماه محور خراز مسدود است.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 28 تیرماه از رودان به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه. از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به محدوده رودان.مشا) یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد کلیه تریلرها به جز حامل مواد سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه 25 و جمعه 26 تیرماه از محور تهران به سوادکوه و قائم شهر و همچنین از ساعت 6 ساعت الی 00:00 روزهای شنبه 27 و یکشنبه 28 تیر از مرکز تهران. سوادکوه و قائم شهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد، اعمال قوانین محدودیت‌ها با هماهنگی لغو می‌شود: با توجه به کمبود ظرفیت سطح راه برای رفع بار ترافیکی، محدودیت‌های عرضی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید