اجرای چهار روز محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898787

محسن هاشمی گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۹ شهریور تا شنبه ۱۱ مهر در جاده های مازندران اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 30 شهریور آغاز و تا شنبه 2 مهر ادامه دارد. – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در ترددهای مجاز بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز ممنوع (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، ترافیک. از بین انواع خودروها از ساعت 16 الی 24 همان روز مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 بعد از ظهر تا 22:00 از ساعت 00:00 همان روز از آب اسک به رودان (منطقه مشا) ممنوع است. به صورت یک طرفه انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسد نشدنی) از محور کرج – چالوس و برگشت و همچنین تردد تمامی تریلرها از محور خراز همچنان ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح می کند: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 پنجشنبه و جمعه از خراز ممنوع است. .

هاشمی گفت: اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی های انجام شده اجرای محدودیت ها رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید