محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888014

یدالله جهانتاب گفت: محدودیت های ترافیکی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در جاده های استان مازندران اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: محدودیت های ترافیکی از ظهر دیروز در جاده های استان آغاز شده و تا روز سه شنبه 27 مردادماه ادامه دارد.

جهانتاب افزود: اعمال محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی های انجام شده اعمال محدودیت ها رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه تا ساعت 6 بامداد سه شنبه 27 مرداد از جاده های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و برگشت ممنوع است، تصریح کرد: تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های اصلی انجام می شود. در ترافیک مجاز خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز جمعه 23 مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 بلامانع است. ساعت الی 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه از کرج (میدان امیر کبیر) و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

جهانتاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 26 مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 در محدوده همان روز از آب اسک تا رودین. دامنه انبر) یک طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و برگشت در محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیون ها به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی از از ساعت 12 الی 24 روز شنبه 15 مرداد ماه همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 مرداد از محور خراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تریلرها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 26 مرداد از جنوب به شمال محور تهران – سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است. .

وی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و دوشنبه 23 و 26 مردادماه از محور فوق ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید