محدودیت ترافیکی آخر هفته/ محورهای چالوس و هراز یک طرفه است


ساعت: 16:33
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906202

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فراجا از محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته گفت: این محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 13 آبان ماه آغاز شده و تا روز شنبه 16 آبان ادامه دارد. 1401.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده برای تردد موتورسیکلت ها، ادامه داد: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 آبان تا ساعت 6:00 روز شنبه 16 آبان از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکو و تهران – سمنان – مشهد. بزرگراه و بالعکس ممنوع است. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های لازم در ترددهای مجاز مانعی نخواهد داشت.

شیرانی در خصوص محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده برای خودروهای سواری گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس از ساعت 13 الی 24 روز چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت لزوم. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل اعلام کردند، تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت 16 الی 24 همان روز، خودروها از کرج، میدان امیرکبیر و تهران – آزادرای شمالی به یک طرفه خواهند بود. مرزن آباد .

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه ششم آبان ماه از کرج، میدان امیرکبیر و ابتدای تهران-آزادرای شمالی به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت مشاهده ماموران پلیس راه. به گزارش میدانی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 مجاز است و تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

شیرانی درباره محدودیت های تردد خودروهای سواری در محور خراز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه 15 آبان ماه از رودهن به سمت آمل و در صورت گزارش ماموران پلیس راه محلی ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 16 روز 22 همان روز از آب اسک به رودهن محدوده مشا به صورت یک طرفه انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره محدودیت های تردد خودروهای سنگین گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و برگشت به محور کندوان همچنان ممنوع است. . تردد تریلی در محور خراز همچنان ممنوع است. تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 4 آبان و از ساعت 6 الی 24 پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم آبان ماه ممنوع است. . حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از این محدودیت ها مستثنی هستند.

وی تاکید کرد: اعمال محدودیت های فوق منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی اعمال این محدودیت ها لغو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید