آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای تهران-شمال/خراز و کندوان یک طرفه است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای تهران-شمال/خراز و کندوان یک طرفه است.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: هم اکنون در محور کرج – چالوس بارش برف و باران و در محورهای هراز و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت بارش باران داریم. ایمان مهرابی نیا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2510 تردد شمار آنلاین و 800 دوربین نظارت تصویری، هم اکنون اکثر محورهای کشور باز و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی جاده های تهران – شمال گفت: دوربین های مداربسته در حال حاضر تردد روان را در مسیر معکوس محورهای خراز، کندوان و فیروزکو و همچنین قزوین – رشت و رشت نشان می دهد. بزرگراه تهران – شمال.

*تردد در برخی از محورهای کرج – قزوین – کرج و محور تهران – شهریار

وی درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور گفت: در حال حاضر دوربین های مدار بسته در ترافیک سنگین اتوبان کرج – قزوین در محدوده مهرویله، ترافیک سنگین در بزرگراه قزوین – کرج در محدوده مهرشهر، پایانه شهید کلانتری و پل و نیمه فردیس وجود دارد. -تردد بار در محور تهران. شهریار محدوده شهر قدس را نشان می دهد.

* وضعیت جوی محورهای تهران – شمال، بارش برف و باران در جاده های 20 استان

مهرابی نیا درباره وضعیت جوی جاده ها گفت: هم اکنون در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، البرز و مازندران بارش برف و باران داریم.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها از بارش باران در برخی مناطق استان های اردبیل، گیلان، قزوین، قم، تهران، گلستان، اصفهان، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال، بختیاری، کوگیلویه و بویار احمد خبر داد. .

وی افزود: در محور چالوس برف و باران و در محورهای هراز و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت هم اکنون بارندگی داریم.

* 3 محور پرطرفدار کشور طی شبانه روز گذشته

مهرابی نیا تصریح کرد: بزرگراه کرج – کرج با 145 هزار تردد، بزرگراه تهران – کرج – تهران با 123 هزار تردد و بزرگراه قزوین – کرج با 117 هزار تردد پرترددترین جاده های کشور هستند.

* انسداد محور خوانسار – بوئین و محور کهرنگ – مسجد سلیمان / 15 راه مسدود است.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به مسدود شدن تعدادی از راه های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، افزود: هم اکنون محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، شمشک. – فرعی دیزین و محور شهداد – نهبندان همچنین به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

وی افزود: محور لاسم – ارجمند در استان مازندران، محور ریگان – ایرانشهر، محور وزک – بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم آباد – پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی و تداخل جوی مسدود است.

مهرابی نیا ادامه داد: محور جدید پاوه – سروآباد، هشتگرد – طالقان جدید، جاده سیسخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه – تویساکارن و جاده پونل – خلخال به دلیل عدم رعایت ایمنی کافی و مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: محور خوانسار – بوئین در استان اصفهان و محور کوهرنگ – مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری (گردنه چری و گردنه شاه منصوری) به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. تداخل آب و هوا

* ثبت سنگین ترین ترافیک جاده ای بین ساعت 17:00 تا 18:00 در طول شبانه روز گذشته

وی خاطرنشان کرد: کل تردد جاده ای گزارش شده طی 24 ساعت گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از رصد تعداد 2524 دستگاه تردد شمار فعال، نسبت به روز گذشته 5.9 درصد کاهش را نشان می دهد. سهم خودروهای سنگین باری در تردد جاده ای 14.6 درصد است، بیشترین تردد بین ساعت 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت 3:00 صبح تا 4:00 بامداد به ثبت رسیده است.

* محدودیت های ترافیکی در محورهای تهران – شمال / خراز و کندوان یک طرفه می شود

تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 20/12/1301 در محورهای کندوان، خراز، فیروزکو و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز و فردا از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع خودروها تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 امروز و فردا از مرزن آباد ممنوع و به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور خراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 امروز و فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت گزارش ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16: 00 الی 24:00 امروز و فردا از آب اسک به رودهن ممنوع است در محدوده مشا یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر و کامیون همچنان در محور کندوان و تردد در محور هوراز همچنان ممنوع است.

تردد کامیون ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 امروز و فردا در محور خراز ممنوع است.

در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر تردد انواع تریلر به غیر از حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا در مسیر جنوب به شمال تهران – فیروزکوه ممنوع است. -محور قائم شهر و بالعکس.

دیدگاهتان را بنویسید