فردا محورهای هراز و کندوان یک طرفه می شود


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841752

یدالله جهانتاب گفت: به منظور تسهیل در تردد و خروج خودروها فردا جاده هراز و کندوان یک طرفه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جداالله جهانتاب در گفتگو با بالا اظهار داشت: هم اکنون مناطق کوهستانی استان بارانی مه آلود و لغزنده است و رانندگان می توانند با سرعت مطمئنه در این مسیرها تردد کنند.

وی افزود: تردد در محورهای هراز، سوادکوه، کیاسر و محور مرکزی شهرستان عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد از توقف در محورهای کوهستانی به ویژه گردنه هایی که احتمال ریزش سنگ و رانش وجود دارد خودداری کنند.

جهان تاب به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های هراز و کندوان در روز جمعه اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 فردا از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به مقصد ممنوع است. مرزن آباد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: در صورت اعلام پلیس راهور در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت 14 تا 22 روز جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت 16 تا 22 روز جمعه و شنبه در صورت اعلام پلیس محلی جاده آب اسک به رودهن (بخش مشا) یک طرفه می شود.

جهان تاب تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و مینی بوس از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تمامی تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی تاکید کرد: اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد، اعمال محدودیت ها با هماهنگی رفع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید