بارش برف و باران در محورهای هراز و فیروزکوه / ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783684

فرمانده پلیس راه ویژه شرق تهران اعلام کرد؛

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف و باران هستیم و هموطنان باید با تجهیزات کامل زمستانی وارد جاده ها شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم به حرم گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه یکی از دو دلیل این مشکل است. پرترافیک در محور هراز اما بارش برف و باران در ارتفاعات هراز باعث لغزش سطح این محور شده است که به همین دلیل شاهد حرکت کند در برخی نقاط این محور هستیم.

فرمانده راهور ویژه شرق تهران گفت: تردد در محورهای دو طرفه در محور فیروزکوه سنگین و روان گزارش شده اما در محدوده گدوک بارش برف و لغزندگی محور باعث کندی تردد خودروها شد.

کهریزی افزود: تردد تمامی خودروها از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به سمت حرم روان و عادی است و بارندگی تاثیری در افزایش ترافیک نداشته و هموطنان به راحتی از آن عبور می کنند. زنبورها هستند.

فرمانده پلیس ویژه شرق استان تهران گفت: سطح زنبورهای کوهستانی در شرق استان تهران بسیار لغزنده است. باک را پر کنید و از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو مطمئن شوید.

کهریزی با بیان اینکه تصادف خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب تا خودروهای جلویی، بدون ارتکاب تصادفات منجر به تصادف، مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، رعایت حقوق شهروندی و صبر در هنگام رانندگی می تواند سفری امن و مطمئن برای ما و همشهریانمان باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید