ترافیک سنگین و روان در محورهای هراز و فیروزکوه


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818568

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی شرق پایتخت سنگین و روان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص وضعیت جاده ها در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم به حرم گفت: از شمال. به سمت جنوب در امتداد محور هراز بزرگ و هموار است و حرکت جنوب به شمال در این محور صاف و نرمال است.

وی با بیان اینکه امروز محور هراز یک طرفه اعمال نمی شود، گفت: با توجه به بار سنگین و مایع در محور هراز، در صورت افزایش بار ترافیکی در روزهای آینده محور یک طرفه اعمال می شود.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران افزود: در محور روان فیروزکوه در دو باند و در برخی نقاط از جمله ورودی های گیلاوند، فیروزکوه و غیره ترافیک گزارش شد. با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی با بار ترافیکی سنگین تری مواجه هستیم.» روان در حال ایجاد است.

کهریزی افزود: حرکت تمامی خودروها از دو خطه محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به سمت حرم عادی و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بار ترافیکی در این محورها افزایش می یابد. .

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از حوادثی مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، حفظ فاصله طولی مناسب با خودروهای جلو، استراحت کافی قبل و حین سفر بتوانند با خیال راحت سفر کنند. خود و هموطنانمان را به خطر بیندازید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید