وضعیت راه و جاده امروز 25 تیر 1401 / ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و شهریار – تهران / ترافیک در بزرگراه قزوین – کرج سنگین است.

وضعیت راه و جاده امروز 25 تیر 1401 / ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و شهریار – تهران / ترافیک در بزرگراه قزوین – کرج سنگین است.

روز جدید : کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک روان در تمامی محورهای شمالی کشور خبر داد و از ترافیک سنگین در محور قزوین – کرج و محورهای چالوس، هراز و شهریار – تهران خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت راه های کشور در ساعات اولیه صبح امروز گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال چالوس، گرماب، گچسر، دیزین سه هستیم. راه و پل زنگوله.

وی افزود: همچنین در محور خراز مسیر (جنوب به شمال) در محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگینی وجود دارد. تردد در محور فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (دو طرفه) روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور افزود: هم اکنون در محور قزوین – کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران در محدوده شهرستان کدس ترافیک سنگینی وجود دارد.

معصومی با بیان اینکه شرایط جوی در اکثر محورها مساعد است، تنها محور مسدود شریانی کشور را محور ریگان – ایرانشهر اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت در چند محور مواصلاتی ممنوع / تردد وسایل نقلیه موتوری در محورهای شمالی کشور ممنوع است

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روز چهارشنبه 24 تیر لغایت دوشنبه 30 تیر 1401 را تشریح کرد.

در این اطلاعیه تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 24 تیر لغایت 6 صبح روز دوشنبه 30 تیرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. این در حالی است که تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از 25 تا 28 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورتی که ماموران پلیس راه در محدوده گزارش زمینی حاکی از آن است که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از کرج و تهران-آزادرای شمالی به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 تیرماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه در تاریخ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 16:00 ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می باشد.

مرکز مدیریت راه همچنین وضعیت تردد در محور خراز را تشریح کرد که بر اساس پیام این مرکز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز یکشنبه 28 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است. بر اساس این پیام ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تردد انواع وسایل نقلیه موتوری در محل منع شده اند و خودروها از ساعت 16 الی 24 طبق خط راه آهن از آب اسک به رودهن (منطقه مشا) یک طرفه حرکت می کنند. همان روز؛ این در حالی است که در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت در سطح جاده برای سهولت تردد، محدودیت های عرضی از جنوب به شمال و عقب در محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

با توجه به محدودیت های ترافیکی ایام تعطیلات پیش رو، تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی اعم از تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است. برعکس تردد تمامی تریلرها نیز در محور خراز ممنوع است.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 24 تیرماه و از ساعت 6 تا 24 در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، یکشنبه و دوشنبه ممنوع است. از شانزدهم تا بیستم از محور خراز.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه ها، تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 16 و 17 از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و قایم شهر ممنوع است. بازگشت. همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 29 تیرماه از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و برگشت، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه 25 تیرماه در محور مذکور ممنوع است. تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 الی 12 در روزهای جمعه و یکشنبه در محور ذکر شده ممنوع است.

بر اساس این گزارش، در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه 25 تیرماه و تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای ترددهای سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 8 الی 12 بامداد جمعه و یکشنبه مورخ 26 و 29 تیرماه در طول محورها ممنوع است.

ضمن اینکه اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش حجم تردد در محورها و در شرایط عادی تردد خواهد بود، در صورت توافق، اجرای محدودیت ها کامل تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید