وضعیت راه و جاده امروز 31 فروردین 1402 / ترافیک سنگین در چالوس و خراز / پلیس راهنمایی و رانندگی: تا حد امکان از ترافیک جاده چالوس کمتر استفاده کنید.

وضعیت راه و جاده امروز 31 فروردین 1402 / ترافیک سنگین در چالوس و خراز / پلیس راهنمایی و رانندگی: تا حد امکان از ترافیک جاده چالوس کمتر استفاده کنید.

سردار مومنی رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در دو محور شمالی چالوس و هراز شاهد حجم بالای تردد هستیم، گفت: باید تا حد امکان در محور چالوس تردد کمتری صورت گیرد. “

سردار مومنی با بیان اینکه در دو محور شمالی چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم، در خصوص اجرای محدودیت های ترافیکی برای تعطیلات پیش رو، گفت: در محور چالوس تهران- ترافیک تقریبا سنگینی داریم. آزادرا شمالی و بیشتر به نساء و این ترافیک در پل زنگوله ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از حدود ساعت 4 صبح امروز محدودیت تخلیه بار در محور تهران شمال و جاده چالوس از مسیر مرزن آباد به سمت تهران اعمال شده است، ادامه داد: در صورت عادی شدن ترافیک اعلام می کنم. این مسیر دوباره برای دو طرفه. .

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: هم اکنون در محورهای خراز، پلور و بایجان در هر دو مسیر ترافیک نیمه سنگین داریم، لذا از هموطنان به ویژه در این مسیر خواهشمندیم صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و فقط در مسیر خود رانندگی کنند. مسیر

مومنی با تاکید بر لزوم تردد خودروها در لاین خود تصریح کرد: در مواقعی که ترافیک ایجاد می شود حتی اگر یکی دو راننده از لاین مقابل عبور کنند، تردد با مشکل مواجه می شود و مشکل ایجاد می کند، بنابراین از رانندگان می خواهیم که حرکت کنند. شانه کثیف این کار را نکنید و فقط به راه خود ادامه دهید. همکارانم در حال خدمت به مردم هستند و خدا عنایت کند تا نیم ساعت دیگر این تردد آزاد شده و به سلامت به مقصد برسند.

وی به مسافران توصیه کرد: با توجه به ترافیک سنگین در این ایام، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت بیش از حد خودداری کنند و با آرامش رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین تاکید کرد: در محور چلاس حداقل تردد باید انجام شود زیرا احتمال ریزش سنگ در وسط جاده وجود دارد و بهتر است مردم از مسیرهای دیگر تردد کنند. .

مومنی با بیان اینکه همکارانم از دیروز به ویژه در محورهای شمالی قزوین – رشت و چالوس، هراز و فیروزکوه در آماده باش کامل هستند، در خصوص تدابیر ترافیکی اتخاذ شده در تعطیلات، افزود: محورهای باقی مانده دارای ترافیک سنگین هستند. اما مشکل خاصی وجود ندارد. امروز و فردا محدودیت در شمال پیش بینی می کنیم. ما معمولا مسیرها را یک طرفه به سمت شمال و محدودیت های ترافیکی شمال به جنوب داریم.

وی در پاسخ به این سوال که این محدودیت در مسیرهای یک طرفه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ وی تصریح کرد: در میدان تصمیم می گیریم و باید دید ترافیک چگونه است. اما امروز و فردا یک طرفه شمال و یکشنبه و دوشنبه یک طرفه از شمال به جنوب خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید