راه ها و شرایط امروز 15 اردیبهشت 1401 / ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز و اتوبان قزوین – کرج / بارش باران در برخی جاده های اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و اصفهان

راه ها و شرایط امروز 15 اردیبهشت 1401 / ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز و اتوبان قزوین - کرج / بارش باران در برخی جاده های اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و اصفهان

روز جدید : کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش باران در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای هالو، هراز و قزوین – کرج سنگین گزارش شده است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد.

معصومی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت در مسیر معکوس را روان اعلام کرد و گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده ولی آباد و محور خراز. مسیر شمال به جنوب در منطقه آبی اسک سنگین است.

وی از بارش پراکنده باران در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: محورهای چالوس و هراز و بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت مداخله هواشناسی نداشته و در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و اصفهان بارش باران وجود دارد. ما شاهد هستیم.

کارشناس مرکز ملی مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک در محور قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی مقاطع تردد گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید