محدودیت های ترافیکی هفته آخر شهریور ماه اعلام شد/ کندوان یک طرفه می شود


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897398

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: جاده کندوان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 14 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز تا یکشنبه 6 شهریور در جاده های مازندران اجرا می شود.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 14 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 17 تا 24 همان روز از میدان امیر یک طرفه خواهد بود. کبیر کرج و بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد و از ساعت 17 تا 24 همان روز ممنوع است. ، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه است.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه روزهای جمعه و شنبه از ساعت 14 تا 22 از رودهن به آمل و از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب در محور خراز ممنوع است. اسک به رودن در منطقه ماشا در قسمت یک طرفه.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و کلیه کامیون‌ها و کامیون‌ها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای چهارشنبه از ساعت 12 الی 24 و از ساعت 6 الی 24 ممنوع است. :00:00:00 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور خراز.

اعمال این محدودیت منوط به افزایش تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی با اعمال محدودیت ها موافقت خواهد شد.

هم اکنون ترافیک در محور کرج – چالوس حد فاصل شهرستانک و سه راهی نسا، گچسر و سه راه دیزین و کندوان و سیاه بیشه سنگین است.
همچنین در محور خراز در مسیر جنوب به شمال حدفاصل مشا، سه راه لاسم، حدفاصل آب اسک و گزنک و تی بایجان در چلاو و مسیر شمال به جنوب تونل شماره یک ترافیک سنگین گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی 24 ساعته در خصوص وضعیت راه های استان می باشد.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران به سمنان را متصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید