ترافیک سنگین در محورهای خراز و کندوان


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901667

یدالله جهانتاب گفت: جاده کندوان و خراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان مازندران محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات در تمامی محورهای مواصلاتی استان برای انجام ماموریت های لازم در مسیر تردد مجاز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز جمعه 24 مهرماه از کرج – ابتدای آزاد راه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت مشاهده ماموران پلیس راه. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به محدودیت تردد و ممنوعیت تردد انواع تریلر در محور خراز گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 شب جمعه 24 مهرماه ممنوع است. .

جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 24 مهرماه از رودهان به سمت آمل و از ساعت 16 الی 22 همان روز، در روز جمعه ممنوع است. اطلاع رسانی به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در منطقه اوتیوا جنب رودخانه (قسمت مشترک) عرضی و یک طرفه.

وی تاکید کرد: اعمال محدودیت های مشخص شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی تردد با توافق اعمال محدودیت ها کامل تلقی می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کرده و سفر خود را مدیریت کنند، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 تماس بگیرند. پلیس راهنمایی و رانندگی استان با پیش شماره 011 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید