محورهای کرج – چالوس، هشتگرد – طالعان و تهران – شمال مسدود شد/ تمامی محورهای البرز لغزنده و ترافیک در پل فردیس سنگین است.

ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783624

سروان علی بابازاده گفت: در تمامی محورهای استان البرز شاهد بارش باران و برف هستیم و سطح تمامی جاده ها لغزنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص وضعیت جاده های کشور گفت: در تمام نقاط کشور شاهد بارش باران و برف هستیم و سطح جاده ها لغزنده است.

کاپیتان علی بابازاده افزود: بزرگراه تهران – شمال هم اکنون به دلیل عملیات عمرانی مسدود است، تردد خاصی در محورهای مواصلاتی نداریم و فقط بار ترافیکی در محور کرج – قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و فردیس است. پل بزرگ است

وی با اشاره به اینکه تردد رفت و برگشت در جاده های البرز هنوز آغاز نشده است گفت: محور هشتگرد – طالحان که کوهستانی است و کنترل جاده به سختی انجام می شود به دلیل بارش باران و احتمال کولاک و ریزش مسدود است.

بابازاده گفت: با توجه به لغزنده بودن محورهای البرز، رانندگان باید با سرعت مطمئنه، فاصله طولی با سایر خودروها را رعایت کرده و سیستم های فنی خودرو به ویژه برف پاک کن ها را بررسی کنند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: محور کرج – چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان به دلیل جاری شدن سیل در استان مازندران و تخریب مسیر مسدود شده و فقط افراد بومی می توانند تردد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید