14 نقطه از محور کرج – چالوس به دلیل آبگرفتگی مسدود شد/ 18 اکیپ و 110 راهدار برای بازگشایی محورهای استان به البرز اعزام شدند.


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886550

علی زندی فر گفت: 14 نقطه چالوس از ساعت 1 بامداد جمعه تا امروز دچار آبگرفتگی شد و ماشین آلات کرج و چالوس برای بازگشایی مسیر اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی زندی فر مدیر کل راهداری البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در 24 ساعت گذشته بارندگی های خوبی در طالقان، چالوس و کرج داشته ایم.

علی زندی فر افزود: 14 نقطه چالوس از ساعت 1 بامداد جمعه تا امروز دچار آبگرفتگی شد و ماشین آلات کرج و چالوس برای بازگشایی مسیر اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه مقدار زیادی گل و لای و ماسه محور بزرگراه تهران – شمال حدفاصل تونل 12 و 13 محدوده استان تهران را مسدود کرده است.

زندی فر با اشاره به اینکه محور کرج – چالوس مسدود است و در حال رفع کم آبی هستیم، تصریح کرد: شب گذشته 4 قطعی آب در طالقان داشتیم.

وی گفت: راه روستای جوستان به گراب، جوستان به ناریان و پراچان به دلیل شکستگی آب و آتشگا به نوجان نیز مسدود است.

زندی فر گفت: بارندگی ها ناگهانی است و آب زیادی وارد جاده می شود، بارندگی ها تا روز دوشنبه ادامه دارد و مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری استان البرز با اشاره به اینکه مردم از تردد در جاده های سیل زده خودداری کنند، گفت: 18 اکیپ و 110 راهدار برای بازگشایی محورها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید