احتمال آبگرفتگی در روستاهای مرزی استان کرمان / هیچ یک از محورهای ارتباطی هرمزگان مسدود نیست

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801308

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از امشب تا فردا شب بارندگی شدید در سراسر استان وجود دارد و لازم است از ورود به رودخانه ها و مسیل ها و ترددهای غیرضروری داخل و خارج شهر خودداری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه سامانه بارشی از امشب تقویت می شود، گفت: از امشب تا فردا شب بارندگی شدید در سراسر استان وجود دارد و لازم است از نفوذ غیرضروری خودداری شود. به حریم رودخانه ها و مسیل ها و ترددهای غیر ضروری درون شهری و برون شهری.

وی افزود: در این مدت صعود به ارتفاعات نیز بر اثر طوفان لحظه بسیار خطرناکی است.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان نیز به روستاییان مرزی استان کرمان هشدار داد: استان کرمان در روستاهای مرزی قرار دارد و از تردد در رودخانه های فصلی به شدت خودداری شود.

حسن زاده همچنین گفت: تخلیه اضطراری سه روستای تمبک، مازگ بالا و مازگ پا در حال انجام است و ساکنان این روستاها در حال انتقال به محل امن هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یک از شریان ها و محورهای ارتباطی اصلی استان مسدود نیست، افزود: محور لنگه به ​​خمیر – کنخ، محور خمیر به بندرعباس (سه راه منبع آب) و محدوده پل جاسک شریفی به دلیل بارندگی و جریان آب است. سیلاب مسدود شده و با تعیین محور جایگزین حرکت در این محورها ادامه می یابد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان، تا زمان انتشار این خبر، آب 67 روستا و برق 30 روستا قطع شده و برای ورود آب و برق این روستاها تلاش می شود. .

همچنین آبگرفتگی شدید در برخی معابر عمومی بندرعباس، میناب، رودان و منازل مسکونی گزارش شده است که با اعزام تیم کارشناسی به منطقه، بررسی خسارت ها اعلام می شود.

محور رودان به زیارت علی (گودر مختابی) نیز مسدود است که با توجه به سیگنال های دریافتی تا ساعتی دیگر به حرکت در این محور ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید