ترافیک سنگین در جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال / ترافیک روان در اکثر محورها

روز جدید شیرانی: با بیان اینکه ترافیک سنگینی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده گرماب گزارش شده است، گفت: همچنین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران – شمال تقاطع تونل ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. پلاک 17 تا انتها در جاده در منطقه شهرستانک.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان فراجه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در جاده های سراسر کشور، هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در جنوب هستیم. -محور شمالی جاده چالوس بین شهرستانک و نساء همچنین در برخی مقاطع و محدوده های این محور در مکارود و مجلار وضعیت مشابهی وجود دارد.

شیرانی با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده گرماب نیز ترافیک سنگین گزارش شده است، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران – شمال تقاطع تونل شماره نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. 17 و انتهای جاده در محدوده شهرستانک. تردد در سایر محورهای جاده ای و مواصلاتی کشور روان و به کندی در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر در یکی از محورهای استان مازندران، گفت: کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران مسدود است. مسیر جنوب محمودآباد – فریدونکنار به دلیل اجرای عملیات ترافیکی و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می شود.

وی همچنین با بیان وضعیت مسدود بودن جاده ها اظهار داشت: تنها بزرگراه مسدود شده در کشور جاده ریگان – ایرانشهر است و جاده لاسم – ارجمند نیز به دلیل شرایط فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

شیرانی در تشریح وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: اختلال خاصی گزارش نشده و تردد خودروها در تمامی جاده ها بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه نیز با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر و اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیک جاده های کشور با این شماره تماس بگیرند. زمان مناسب و بهترین مسیر برای سفر.

دیدگاهتان را بنویسید