ترافیک سنگین در محورهای هرس و کندوان / روزهای گرم و آفتابی مازندران در 10 روز آینده


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843336

محسن هاشمی وضعیت مواصلاتی در محور کندوان و هراز را سخت و نیمه سنگین توصیف کرد و گفت: از نظر شرایط جوی مداخله هواشناسی خاصی در استان نمی بینم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: با توجه به مسدود بودن مسیر شمال به جنوب محور کادوان و شمال تهران، تردد در این محور در مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه و هزار چموم. نیمه سنگین تا سنگین است. .

وی افزود: همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در تقاطع پلور، آب اسک، شاهاندشت و چلاو نیمه تردد و در سایر محورها وضعیت ترافیک عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: در خصوص وضعیت جوی مداخلات هواشناسی خاصی در استان نمی بینم.

رئیس پلیس راه مازندران در تعطیلات نیمه خرداد و افزایش تردد در محورهای ارتباطی استان گفت: در اعمال محدودیت ها تردد موتورسیکلت ها تا صبح روز دوشنبه 16 خردادماه ممنوع است. به جز نیروهای انتظامی و امدادی.

یدالله جهانتاب با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در جاده کندوان ادامه دارد و افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (25 و 26 خرداد) از ساعت 1 تا 24 تردد انواع وسایل نقلیه توسط کرج ممنوع است. به مرزن آباد «با اعلام پلیس راهور مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه در این مسیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد و رفت و آمد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه (امروز)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (12 تا 16) در جاده هراز ممنوع است. ژوئن). ).
سرهنگ جهانتاب همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 12 تا 24 یکشنبه هفته آینده 13 خرداد ماه در مسیر رودهن – آمل افزود: یکطرفه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: چند روزی است که شاهد آسمانی آرام و صاف به سمت خورشید هستیم و دمای هوا نیز افزایش یافته است؛ در حالی که دمای هوا نیز افزایش یافته است. از روز گذشته بیشینه دمای هوا در آمل 33 و ساری به 31 درجه سانتی گراد رسید.

احمد اسد افزود: بررسی نمودارهای هواشناسی نشان می دهد که همچنان پایداری جدی داریم و در حال تقویت الگوی تابستانی آسمان مازندران هستیم و انتظار داریم تا اواسط هفته آینده دما افزایش یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه افزایش دما از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده محسوس خواهد بود، افزود: پیش بینی می کنیم دما در مناطق غربی به 33 درجه و در مناطق مرکزی و حدود 38 درجه سانتیگراد برسد. مناطق شرقی

اسدی و جو گفت: روزهای گرم زیادی در پیش داریم.

وی یادآور شد: از چهارشنبه آینده پیش بینی می کنیم با تشکیل جریان های شمالی از شدت گرما کاسته شود و شاهد وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای خزر در روزهای آینده با آرامش و با تاکید بر احتیاط و شنا در منطقه امن این دریا پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید