محدودیت در چالوس و هراز در تعطیلات آخر هفته

محدودیت در چالوس و هراز در تعطیلات آخر هفته

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج و فردا از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه های کشور که ساعت 11 امروز به روز رسانی شد، محورهای شمالی اختلال جوی ندارند و تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و قزوین روان است. – اتوبان رشت ( رفت و برگشت ). با این حال در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور کرج – قزوین در محدوده مهراویلا وجود دارد. همچنین محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در مسیر متناوب محور خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت در حال انجام است.

محدودیت ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه در کندوان و خراز

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 امروز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا ساعت 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادرا تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

در این محور نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد ممنوع و به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور خراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه 28 فروردین ماه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 همان روز از آب اسک به رودهان ممنوع است (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید