راه اندازی محدودیت یک هفته ای تردد در محورهای مازندران / پیش بینی حضور 5 میلیون مسافر در تعطیلات نیمه خرداد


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843130

یدالله جهانتاب با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی و تردد یک هفته ای در جاده های استان مازندران گفت: این محدودیت ها از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جادالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت بروز … اطلاعیه ماموران پلیس راه در محل، کلیه تردد خودروها از ساعت 16:16 الی 24 از میدان امیرکبیر کرج و اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه می شوند.
به گزارش جهان تاب، در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده 15 و 18 خردادماه از ساعت 13 تا 24 تردد انواع خودرو از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای اتوبان تهران شمال به مرزن آباد ممنوع است. خودرو در همان مسیر مرزن آباد به کرج و تهران است.
وی افزود: تردد موتورسیکلت ها به استثنای نیروهای انتظامی و امدادی موظف است از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 4 خرداد لغایت بامداد دوشنبه 6 خرداد ماه در مسیرهای مجاز در مسیر معکوس به انجام ماموریت های لازم بپردازد. مسیر کرج، هالوس، هراز و سوادکوه.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد کامیون ها و کامیونت ها به جز حامل های سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 تا 12 امشب و همچنین از ساعت 6 تا 22 پنجشنبه (فردا)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه. (12 الی 6 خرداد ماه سال جاری) ممنوع می باشد.
به گزارش جهان تاب، روز یکشنبه چهاردهم خردادماه از ساعت 12 تا 24 هفته آینده چهاردهم خرداد، تردد خودرو ممنوع است. .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران می گوید: تردد انواع تریلر به جز حامل های سوخت و مواد فاسدشدنی از امروز تا جمعه (11 تا 13 خرداد) از ساعت 12 تا 24 ممنوع است.
جهان تاب مسیر بازگشت از شمال به کشور را شامل محور تهران، سوادکوه قائم شهر برای تردد انواع تریلر به جز حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده 14 خرداد ماه اعلام کرد. 5- سپس.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این خصوص گفت: در روزهای آینده بیش از 5 میلیون مسافر وارد استان می شوند.
روح اله سلگی با بیان اینکه تمهیدات لازم با محوریت استاندار مازندران در زمینه برنامه ریزی سفر اندیشیده شده است، افزود: ستاد تسهیلات گردشگری نیز در مازندران راه اندازی شده است.
وی با اشاره به آمادگی دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، اورژانس و غیره گفت: می توان با در نظر گرفتن تدابیر لازم، مصرف برخی محصولات غذایی از جمله آرد و نان را افزایش داد. در این راستا و آرد باید بیشتر از جمعیت ثابت استان فکر کرد.

به گزارش بالا، مسئولان مازندرانی پیش بینی کرده اند در تعطیلات نیمه خردادماه 5 میلیون مسافر به این استان سفر کنند، از این رو گشت کلانتری 110 با بیش از 200 نیروی انتظامی در سه محور استان مستقر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید