حرکت زود هنگام تعطیلات نیمه خرداد در جاده های مازندران


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842891

در حالی که دو روز از تعطیلات نیمه خرداد ماه با آغاز هفته آینده مرتبط است و حداقل 24 ساعت تا آغاز این تعطیلی باقی مانده است، اما گزارش مرکز ملی مدیریت راه ها نشان می دهد ترافیک در این تعطیلات وارد جاده ها شده است. از مازندران اوایل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز کنترل راه های کشور وضعیت جاده های کندوان و هراز را که عمدتاً تردد خودروها و خودروهای سواری است، ظهر سه شنبه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده محور شیا بیشه و هراز در منطقه عباسک در هر دو مسیر دو طرفه در حال حاضر سخت است.

مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه در حال حاضر مداخله هواشناسی در محورهای شمالی انجام نمی شود، وضعیت ترافیکی محورهای فیروزکوه و تهران – شمال را اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین گفت: فردا در خصوص اجرای طرح ویژه محدودیت تردد در تعطیلات نیمه خرداد اطلاع رسانی لازم انجام می شود. از پنجشنبه هفته جاری اعمال می شود و در صورت افزایش حجم تردد خودروها تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جادالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلات نیمه خردادماه از مسافران و گردشگران خواست برای سفری ایمن و مطمئن به رانندگی با سرعت، پرهیز از سبقت و سبقت غیرمجاز و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بپردازند. برای خود و دیگران رقمی بسازید.

پلیس راه مازندران با حضور 110 گروه و 200 مامور پلیس راه در برخی از سه محور استان که ترافیک سنگین پیش بینی می شود، گشت زنی کرد. اراده مستقر شده است.

دیروز شورای قاچاق استان مازندران برای تعطیلات نیمه خرداد تدابیر ویژه ای اندیشید و اعلام کرد که همزمان با تعطیلات مربوط به این تعطیلات، جاده کندوان به مازندران یک طرفه می شود و در سایر محورهای منتهی نیز تدابیر ترافیکی اعمال می شود. به پایتخت

بر اساس مصوبه این شورا، به دلیل مشکلاتی که ممکن است مانع از سفر زائران از مازندران به حرم امام خمینی (ره) تهران و سفرهای خروجی از تهران به مازندران شود، حرکت زائران از مازندران به سمت حرم امام خمینی (ره) از کندوان انجام شد. زائران غرب مازندران و سایر مسافرانی که قصد زیارت حرم امام (ره) و یا عازم تهران یا غرب کشور را دارند باید از طریق گیلان تردد کنند.

همچنین بر اساس مصوبه شورا، شش تیم گشت پلیس فعال در ایام تعطیلات نیمه خردادماه برای هدایت سفر، کنترل ترافیک، مدیریت مسیر و کاهش ترافیک و تقاطع‌های آن در جاده‌های مازندران مستقر می‌شوند. از ترافیک

مسئولان مازندرانی تخمین می زنند با توجه به تعطیلات چهار روزه در نیمه خردادماه، احتمال تردد 15 تا 20 میلیون مسافر در سراسر کشور به مازندران وجود دارد که بیشتر آنها از طریق جاده های کندوان، هراز و سوادکوه وارد استان می شوند.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از 3 هزار کیلومتر آن محورهای کوهستانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید