وضعیت راه و جاده امروز 7 آبان 1401 / بارش باران در جاده های 4 استان / ترافیک نیمه سنگین در 5 جاده

وضعیت راه و جاده امروز 7 آبان 1401 / بارش باران در جاده های 4 استان / ترافیک نیمه سنگین در 5 جاده

روز جدید : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیک در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت فعلی تردد در محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس رصد و آخرین گزارشات دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه، تردد در برخی از محورهای مواصلاتی جاده ای گزارش می شود. کشور نیمه سنگین است

وی ادامه داد: پنج محور مواصلاتی نیمه سنگین گزارش شده است که پیش بینی می شود با کاهش تردد صبحگاهی در برخی از آنها ریزش بار را تجربه کنیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور گفت: بر اساس گزارش ها ترافیک در بزرگراه پردیس – تهران محدوده تونل شماره یک، بزرگراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، کرج – بزرگراه تهران در محدوده وردورد، بزرگراه ساوه – تهران در محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران حد فاصل میدان معدن تا شهرقدس متوسط ​​اما هموار گزارش شده است.

وی افزود: دو محور ریگان – ایرانشهر و لاسم – ارجمند نیز مسدود است.

شیرانی همچنین به شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور اشاره کرد و گفت: در محور چالوس و بزرگراه قزوین – رشت شاهد بارش باران بودیم و در مجموع برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارندگی داشتند. در این راستا به مسافران توصیه می کنیم قبل از شروع سفر اقدامات لازم را برای مدیریت زمان سفر انجام دهند و برای کاهش زمان سفر از سفر با سرعت بالا خودداری کنند. زمانی که جاده ها بارانی است، باید با رعایت طول و سرعت مناسب با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور همچنین با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از حرکت با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیک جاده های کشور به مناسب ترین زمان و بهترین مسیر را انتخاب کنید. سفر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید