وضعیت راه ها و راه ها امروز 14 اردیبهشت 1402 / ترافیک سنگین در 4 راه / بارش باران در جاده های 7 استان

وضعیت راه ها و راه ها امروز 14 اردیبهشت 1402 / ترافیک سنگین در 4 راه / بارش باران در جاده های 7 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه از ترافیک سنگین در چهار محور و بارش باران در جاده های هفت استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه در سراسر کشور، هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در جنوب هستیم. -محور شمالی چالوس بین پل زنگوله و سیاه بیشه. همچنین وضعیت مشابهی در محور جنوب به شمال فیروزکوه در محدوده دماوند گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محور قزوین-کرج حدفاصل پل فردیس تا پل ساعت و محور کرج- قزوین حدفاصل مرویلا تا حصارک ترافیک نیمه بار گزارش شده است و در سایر محورهای مواصلاتی تردد به کندی در جریان است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد. اتصالات وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجه نیز به اجرای عملیات عمرانی در محور چالوس اشاره کرد و گفت: همانطور که قبلاً اعلام شده بود عملیات عمرانی در محور چالوس تا ششم اردیبهشت ماه انجام می شود و به همین دلیل این محور به نشانی مسدود است. بار. اما این مسدودسازی شامل روزهای تعطیل و پنجشنبه، جمعه و شنبه نمی شود. لذا رانندگان توجه داشته باشند که محور کرج – چالوس روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و گیلان است. بنابراین لازم است رانندگان هنگام تردد از این محورها فاصله خود را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی درباره شدت تردد در جاده های کشور نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های گزارش ترافیک، تردد در محورهای غیر شهری نسبت به روز گذشته 8.3 درصد افزایش داشته است. همچنین اوج تردد بین ساعت 17 الی 18 و کمترین آن بین ساعت 3:00 تا 4:00 است. بیشترین تردد به ترتیب از اتوبان کرج – کرج، بزرگراه تهران – کرج، اتوبان کرج – تهران، قزوین – کرج و اتوبان قم – تهران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیک جاده ها با این شماره تماس بگیرند تا بتوانند برنامه ریزی خود را انجام دهند. به درستی سفر کنید

دیدگاهتان را بنویسید