وضعیت راه ها و راه ها امروز 30 آذر 1401 / ترافیک سنگین در 3 محور مواصلاتی / بارش برف و باران در جاده های 5 استان

وضعیت راه ها و راه ها امروز 30 آذر 1401 / ترافیک سنگین در 3 محور مواصلاتی / بارش برف و باران در جاده های 5 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از ترافیک سنگین در سه محور و بارش برف و باران در جاده های پنج استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، در محور کرج – قزوین در محدوده مگراویلا ترافیک نیمه سنگین گزارش می شود. ، گلدشت و کمالشهر. در اتوبان قزوین – کرج از ساسانی تا پل فردیس و برخی از محورهای شهریار – تهران نیز وضعیت مشابهی وجود دارد. حرکت در سایر محورهای کشور به کندی و بدون ترافیک خاصی انجام می شود.

وی درباره شدت تردد در جاده های کشور نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار سراسری، تردد جاده ای کشور نسبت به روز گذشته 2.5 درصد افزایش داشته است. اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین ترافیک بین ساعت 3:00 الی 4:00 بامداد بوده است. در این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب از اتوبان کرج – قزوین، کرج – تهران، قزوین – کرج، بزرگراه تهران – کرج و بزرگراه تهران – ساوه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجه درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور نیز بیان کرد: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در برخی مناطق استان های اردبیل، مازندران، البرز و تهران است. در برخی مناطق استان گیلان نیز بارش باران گزارش شد.

وی در خصوص شرایط بارندگی در جاده ها گفت: لازم است رانندگان وسایل و تجهیزات لازم برای رانندگی در زمستان را به همراه داشته باشند و از برف روب، بخاری و … اطمینان حاصل کنند. در ماشینشان سالم هستند. همچنین در شرایط بارندگی لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله مناسبی با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر متناوب محور خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود. همچنین محورهای ریگان – ایرانشهر، هشتگرد – طالکان جدید، گنجنامه – تویسرکان، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه و سیشرد – پادنا نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیک در جاده ها و همچنین محورهای دارای ترافیک و ترافیک مطلع شوند. محدودیت ها مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفرهای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید