پیش بینی تردد شدید در محورهای شمالی / احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812238

رئیس پلیس راه مازندران با پیش بینی ترافیک فوق العاده سنگین در محورهای شمالی گفت: از 25 اسفندماه اجرای طرح نوروزی در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جداالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه امسال ترافیک فوق العاده سنگینی خواهیم داشت، گفت: تردد مسافران به استان مازندران در نوروز امسال افزایش می یابد.
وی گفت: در راستای ارتقای سلامت مردم و همچنین کاهش مرگ و میر، توجه به بحث نصب نیوجرسی در معابر، روشنایی و تعمیر معابر در کاهش ترافیک موثر خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح نوروزی از 25 اسفندماه در دستور کار پلیس قرار می گیرد، افزود: این روزها اجرای طرح زمستانی در دستور کار قرار دارد تا این طرح به نحو احسن انجام شود. تصادفات و سواحل و همچنین تسهیل ترافیک کمک کننده خواهد بود.
این مسئول با هشدار نسبت به احتمال ریزش بهمن، رانش زمین و ریزش در مناطق کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر رانندگان پرهیز از تردد غیرضروری است.
جهان تاب یادآور شد: رعایت فاصله طولی و ضوابط، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکات خطرناک و پرهیز از توقف های غیرضروری در محورهای شمالی به ویژه در نقاطی که با علامت اخطار مشخص شده است، ضروری است.
وی افزود: در کنار حضور مستمر پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده ها برای تحلیل، نیاز به همکاری سایر سازمان های راهنمایی و رانندگی به ویژه راهداری، بخشداری و شهرداری است که در ادارات خود برای کاهش تصادفات تلاش می کنند.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک مازندران به شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به وضعیت موجود در جاده های استان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید