بارش برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران / تردد در تمامی محورها آرام است

ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781758

در حال حاضر جاده های کوهستانی مازندران با بارش برف و باران همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، مرکز کنترل راه های کشور اعلام کرد: محور کندوان امروز جمعه ۱۴ آبان ماه همراه با بارش برف و باران و محورهای هراز، سوادکوه و شمال تهران نیز بارانی است.

حرکت در تمامی محورهای استان آرام و روان است اما با وجود بارندگی سطح محورها لغزنده است.

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی وجود دارد بنابراین رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محور شمالی با دوربین های مداربسته رصد می شود و نیروی انتظامی با شماره ثبت غیر محلی از شهرهای نارنجی و قرمز در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه و هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش شدت بارش ها در استان گفت: 3 تا 7 درجه کاهش دما، بارش های کوتاه مدت و بارش پراکنده برف در ارتفاعات امروز در استان ادامه دارد.

احمد اسدی گفت: پس از بارندگی های دیروز بیشترین بارندگی در برهانی سوادکوه با 120 میلی متر و سفیداب رامسر، تالوک گمشهر، بازیارهل میاندرود با 80 میلی متر و بیشترین بارش در ایستگاه ساری با 90 میلی متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در اولین روز هفته در نواحی ساحلی، دشت ها و دامنه های استان شرایط ناپایدار، متغیر تا ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات مه آلود همراه با بارش باران و برف پیش بینی می شود، افزود: روز یکشنبه تدریجی خواهد بود. کاهش بی ثباتی

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد؛ بر اساس پیش بینی هواشناسی، مازندران از دوشنبه تا چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد داشت.

اسدی گفت: دریا نیز تا ظهر فردا شنبه مواج و مواج است و برای فعالیت های دریایی و ماهیگیری مناسب نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید