چهارمحال و بختیاری در انتظار روزهای بارانی است/ مردم در تعطیلات آخر هفته از تردد در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.


ساعت: 10:29
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885523

مهران چیراگ پور گفت: روزهای آینده به ویژه پنجشنبه و جمعه شاهد افزایش ابر، بارش شدید باران و وزش باد شدید ناگهانی خواهیم بود و به مردم توصیه می شود در این مدت از حضور در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: بر اساس نتایج نقشه امروز آسمان صاف و وزش باد در بعدازظهر در منطقه پیش بینی می شود.


وی با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اوایل هفته آینده شاهد تقویت جریان های موسمی جنوب شرق هستیم که شرایط مساعدی را برای انتقال رطوبت در استان ایجاد می کند، گفت: احتمال رعد و برق، رگبار و روان آب و سیل وجود دارد. از کانال ها


چیراگ پور ادامه داد: در این مدت مردم حریم بستر رودخانه ها و آبراه ها را رعایت کنند و به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه که در طبیعت هستند از تردد در کنار رودخانه ها و آبراه ها خودداری کنند.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم در این مدت به دلیل خطر رعد و برق و سیل از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


وی افزود: دمای صبح امروز شهرکرد 9 درجه سانتی گراد بود و صبح خنکی داشتیم و در روزهای آینده با توجه به افزایش ابر به طور طبیعی دما افزایش می یابد و هوا گرمتر می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید