وضعیت جاده امروز 4 اردیبهشت 1402 / با پایان تعطیلات عید سعید فطر، چالوس و هراز همچنان شلوغ است.

وضعیت جاده امروز 4 اردیبهشت 1402 / با پایان تعطیلات عید سعید فطر، چالوس و هراز همچنان شلوغ است.

مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در برخی نقاط محور چالوس شمال به جنوب و محور خراز و همچنین محورهای رشت – قزوین و پردیس – تهران خبر داد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه های کشور که ساعت 9 صبح امروز به روز رسانی شد، آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک روان در محور فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال (مسیر رفت و برگشت) است.

اما پس از ادامه رفت و برگشت از محورهای شمالی، در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) در محدوده سیابیشه، دزبند و نساء; در محور خراز (مسیر شمال به جنوب) رشته های بایجان، وانا، شاهاندشت و آب اسک؛ در محور رشت – قزوین در محدوده رودبار و در محور پردیس – تهران در محدوده جاجرود ترافیک سنگینی وجود دارد.

همچنین آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نشان می دهد که هم اکنون در بزرگراه قزوین-کرج-تهران در محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلک؛ در بزرگراه ساوه – تهران، محدوده یکم عوارضی و در محور شهریار – تهران در برخی نقاط ترافیک سنگین است.

محدودیت در چالوس و هراز

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز دوشنبه 13 فروردین ماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد و در صورت گزارش ماموران پلیس راه محلی ممنوع است. ، که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از مرزن آباد نیز ممنوع است به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برگشت ممنوع است.

در محور خراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از رودان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24: 00:00 از آب اسک به رودهان (منطقه مشا) ممنوع است. یک طرفه خواهد بود. همچنین تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید