آخرین وضعیت جاده و جاده امروز 1 تیر 1402 / جاده چالوس، میدان امیرکبیر به شهرستان همچنان بسته است.

آخرین وضعیت جاده و جاده امروز 1 تیر 1402 / جاده چالوس، میدان امیرکبیر به شهرستان همچنان بسته است.

به گفته رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد در مسیر جایگزین بزرگراه تهران – شمال در حال انجام است.

پس از وقوع سیل دو هفته پیش در محورهای شمالی و ایجاد چاله در جاده چالوس، محور چالوس حوالی حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) همچنان مسدود است و تردد در مسیر جایگزین بزرگراه تهران – موهر شمال ادامه دارد. ، خواهد بود

در این خصوص ایمان مهرابی نیا – رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه های کشور – خبر داد: هم اکنون تردد در محور چالوس حدفاصل شهرستانک به مرزن آباد روان است اما مسیر معکوس محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است. تا اطلاع ثانوی تردد از مسیر جایگزین بزرگراه تهران – شمال در حال انجام است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در محور خراز، فیروزکو، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه کزوین – رشت (برگشت) ترافیک روان و در محور بومه – تهران در محدوده مهرآباد ترافیک سنگین است. وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از ترافیک سنگین در محور قزوین – کرج در محدوده کردان و کمالشهر و ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهراویلا است.

دیدگاهتان را بنویسید