آغاز ترافیک صبحگاهی و شدت تردد در سطح معابر کلانشهرها/ تردد کامیون ها تا ساعت 9 ممنوع است.


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900565

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از آغاز ترافیک صبحگاهی و ترافیک سنگین در جاده های تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیکی در جاده ها و بزرگراه های پایتخت به همین دلیل است. صبح یکشنبه 10 1401 مهر و فعالیت مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترافیک در جاده های تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال گلشندوست هستیم.

شریفی ادامه داد: شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تردد دارند.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق در مسیر جاده مخصوص گلها و در اتوبان چیتگر به آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا(ع)، از جنوب به شمال از نواب از سمت نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

شریفی افزود: اکیپ های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از صبح امروز در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران و روبرو و اطراف مراکز آموزشی و مدارس برای روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح پل هوایی برای معرفی در یک مسیر در حال اجراست. ردیف در بزرگراه ها

وی از والدین خواست تا خودروهای خود را جلوی مدارس پارک نکنند و حتی لحظه ای بیرون از درب مدرسه برای سوار یا پیاده کردن دانش آموزان توقف نکنند زیرا اقدام آنها باعث ایجاد ترافیک در منطقه می شود.

شریفی همچنین به ساعت کار کامیون ها در تهران اشاره کرد و گفت: تردد این کامیون ها تا ساعت 9 صبح در تهران ممنوع است و این کامیون های خدماتی باید از ساعت 9 صبح محصولات خود را توزیع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید