شرح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت / ترافیک روان است


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880403

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و راه های اصلی شهر تهران صبح یکشنبه 21 تیر 1401 را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت در بامداد یکشنبه 21 تیر 1401 گفت: ترافیک شهر تهران نسبت به روزهای گذشته آرامتر بوده و ترافیک ادامه دارد و ترافیک آرام بود و در سطح جاده شاهد حرکت هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب – شمال از بزرگراه گلشندوست صدر در جهت شرق به غرب از این پس ترافیک صبحگاهی وجود دارد.

شریفی ادامه داد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق توسط رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق توسط ایران فیلم و نواب در مسیر جنوب به شمال توسط شهید چراغی ترافیک سنگینی دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید همت غرب به شرق از باکری، شهید حکیم غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی غرب به شرق از سمت شهید ستاری تردد دارند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده ویژه غرب به شرق از گلها و بزرگراه غرب به شرق از چیتگر. شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید