15 جولای; تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران/افزایش حجم ترافیک در جاده های اصلی شهر


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881280

در گفتگو با رئیس مرکز بزرگراه کلانشهر مطرح شد؛

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ترافیک صبحگاهی در اکثر محورها و جاده های پایتخت پرحجم اما حرکتی گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با مشاهده دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران از وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت بامداد چهارشنبه. ، 24 تیر 1401. ترافیک سنگین و آغاز ترافیک در سطح جاده های شهر تهران بود.

وی گفت: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب. از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال از چمران در حکیم تا قطعه همت دارای ترافیک است.

وی بیان کرد: بزرگراه شهید همت غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم غرب به شرق از کاشانی، محور هاشمی رفسنجانی غرب به شرق از سمت سردار جنگل تردد دارند.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از قطعه جهانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهانتاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر بزرگراه غرب به شرق. از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنعت هوایی شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر نواب جنوب به شمال از میدان 9 دی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید