حجم بالای ترافیک در سطح راه های اصلی / ترافیک سنگین در نواب و آزادی


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912547

کارشناس اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و راه های اصلی شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر، کارشناس اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای اصلی و بزرگراه های پایتخت گفت: با رصد به عمل آمده از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، تردد در محورهای اصلی و بزرگراه های پایتخت انجام شد. وضعیت جاده ها و بزرگراه های پایتخت در صبح روز دوشنبه 9 آبان ماه سال 1401 اتفاق افتاد، شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترافیک در جاده های تهران هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده غرب به شرق از گلها. و در ترافیک صبحگاهی در بزرگراه چیتگر به آزادگان می بینیم.

وی ادامه داد: شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام. روستای علی (ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ع) در جهت جنوب به شمال گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در جنوب – شمال گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

رنجبر تصریح کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت شهدا و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا(ع)، مسیر نواب جنوب به شمال از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

وی گفت: تیم های پلیس راه تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

رنجبر با بیان اینکه محور بزرگراه سعیدی می تواند جایگزین خوبی برای محورهای نواب و جلال و همچنین جایگزین مناسبی برای محورهای غربی باشد، گفت: کسانی که عجله ای برای سفر ندارند می توانند سفرهای خود را در شهرستان به ساعات بعدی موکول کنند.

دیدگاهتان را بنویسید