ترافیک سنگین در پایتخت؛ ترافیک سنگین در نواب، آزادی و شیخ فضل الله

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802882

رئیس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور صوفیه به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت گفت: امروز که از طریق دوربین های کنترل ترافیک جاده های تهران را رصد می کنیم، شاهد ترافیک و ترافیک در شریان های جاده ای تهران هستیم.

وی تصریح کرد: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سمت شهید ستاری، حجم تردد همچنان ادامه دارد.

رنجبر افزود: تردد در مسیر شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی از شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه جنوب به شمال چمران در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق در جاده مخصوص شیشه ای مینا و مسیر غرب به شرق بزرگراه چیتگر، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب هنگام، بزرگراه امام علی در مسیر جنوب به شمال گلشندوست با ترافیک بارگیری شده است

انتهای پیام/
بعدی: فارس

دیدگاهتان را بنویسید