یکشنبه با ترافیک سنگین در پایتخت/ تشریح آخرین وضعیت ترافیک تهران


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842243

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ترافیک سنگین در بزرگراه های پایتخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر با اشاره به ترافیک سنگین در محورها گفت: هم اکنون در محورهای شیخ فضلله در مسیر غرب به شرق بال، آزادی در مسیر غرب به شرق شهیدان و مسیر جنوب به شمال بار سنگین است. نواب اثر شهید چراغی. .

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری ترافیک دارد.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: در بزرگراه های شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نه، بابایی در مسیر جنوب به شمال نیروی زمینی، یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال تیموری، امام علی (ع). ) در مسیر جنوبی نا شمال گلشادوست، صدر در مسیر شرق به غرب از کاوه بار ترافیکی صبحگاهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال چمران از قطعه حکیم تا گفتگو، مسیر غرب به شرق در جاده مخصوص گلها و بزرگراه غرب به شرق. در بار چیتگر شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهر تهران تاکید کرد: تیم های پلیس راه در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید