آخرین وضعیت ترافیک تهران 7 شهریور 1401 / ترافیک سنگین در بزرگراه های صدر، همت و نواب.


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897930

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: بر اساس رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیک در جاده ها و بزرگراه های صدر، همت و نواب پایتخت. بزرگراه ها در صبح ترافیک سنگینی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد به عمل آمده از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیک در جاده ها و بزرگراه های پایتخت صبح یکشنبه، 27 شهریور 1401 شاهد شروع ترافیک بودیم. صبح بودیم و حجم ترافیک در خیابان های تهران سنگین بود.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب. ، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبانیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال در حکیم به همت. قطعه، جاده غرب شرق جاده مخصوص گلها و در بزرگراه غرب به شرق از چیتگر و آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

شریفی بیان کرد: بزرگراه شهید همت غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله غرب به شرق از جناح تردد دارد.

وی در ادامه افزود: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر نواب جنوب به شمال از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تصریح کرد: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین سطح شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی نیز برای نظم بخشیدن به اوضاع در حال اجراست. بزرگراه ها

شریفی گفت: طرح ساماندهی خروجی های بزرگراهی ادامه دارد و پلیس راه مستقر در این طرح به رانندگان بی نظم اجازه تخلف نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید