ترافیک سنگین صبحگاهی در جاده های پایتخت/ بزرگراه نواب شلوغ است


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882202

جانشین رئیس پلیس راه تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده های پایتخت گفت: تیم های پلیس راه در تمامی تقاطع ها، تقاطع ها و میادین شهر تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محمد رزاقی در تشریح ترافیک صبحگاهی در جاده ها و بزرگراه های پایتخت گفت: بر اساس مشاهدات و رصد وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت در بامداد روز دوشنبه 29 تیرماه 1401 از طریق دوربین های کنترل ترافیک. مرکز، ترافیک سنگین و شروع ترافیک در سطح جاده های شهر تهران بود.

وی در ابتدا به تصادف و واژگونی خودروی آسیب دیده از سقف در مسیر جنوب به شمال در ورودی یادگار به شیخ فضل الله اشاره کرد و از رانندگان خواست هنگام عبور از دوربرگردان ها و رمپ ها سرعت خود را کاهش دهند و از عجله و عجله خودداری کنند.

رزاقی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق. از رحمانی دره ته ترافیک هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب – شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

رزاقی بیان کرد: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال در حکیم به همت، جاده ویژه غرب به شرق از گلزارها. و در طول بزرگراه غرب به شرق از چیتگر و آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استادمعین و مسیر نواب جنوب به شمال از سمت شهید چراغی و جانبازان در دو جهت دارای ترافیک سنگین هستند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید