آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه های تهران / ترافیک سنگین در بزرگراه نواب


ساعت: 09:18
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894875

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر نواب جنوب به شمال از میدان نهم دی دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری. ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح ترافیک دارد.

سرهنگ شریفی بیان کرد: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده مخصوص غرب به شرق. جاده از گل و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب. ، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در جهت غرب به شرق از شهیدان و جنوب به شمال جهت نواب از میدان روز نهم دارای بار ترافیکی سنگین است.

دیدگاهتان را بنویسید