ترافیک سنگین در اتوبان قزوین – کرج / شرح ترافیک در جاده ها و بزرگراه های پایتخت

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803459

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور قزوین – کرج – تهران، اطراف پل فردیس و وردآورد شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ شیرانی گفت: ترافیک در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – شمال و قزوین – رشت (مسیر برگشت) گزارش شد.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، محورهای شمالی مداخله هواشناسی ندارد و در محورهای قزوین – کرج – تهران، محورهای فردیس و وردآورد و شهریار – تهران در برخی مقاطع شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ رنجبر همچنین گفت: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال قطعه جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب جهان تاب، یادگار امام جنوب به شمال (ره) در خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق پل شرقی و جاده ویژه غرب به شرق در حال حاضر شاهد بار ترافیکی صبح قبل از پل صنایع هوایی هستیم.

به گفته سرهنگ رنجبر، بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی شرق به غرب، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی ارتش شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جنوب شمال چمران در محدوده قسمت حکیم به سمت همت تردد دارد.

شیخ فضلله در مسیر غرب به شرق بال، آزادی در مسیر غرب به شرق ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان 9 روز دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بزرگراه شهید همت غرب به شرق کبیری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق سردار جنگل ترافیک دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید