آخرین وضعیت ترافیک جاده های کلانشهری/ازدحام در نواب و همت


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900798

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و راه های اصلی شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیک در جاده ها و بزرگراه ها پایتخت در صبح روز دوشنبه 11 مهر 1401 و فعالیت مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترافیک در جاده های تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال گلشندوست هستیم.

شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تردد دارد. همچنین بزرگراه صدر شرق به غرب از نوبانیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در قطعه حکیم تا همت، مسیر جاده ویژه غرب به شرق از گلها و مسیر غربی شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق شهدا و ایثارگران از میدان امام رضا(ع)، مسیر نواب جنوب به شمال از نهم دی و چراغی دارای بار ترافیکی سنگین است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: اکیپ های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در تمامی تقاطع ها، تقاطع ها و میادین شهر تهران و روبروی و اطراف مراکز آموزشی و مدارس حضور دارند تا ترافیک را روان و کنترل کنند و روگذرهایی را برای حفاظت در مسیر طراحی کنند. خط بخشی از بزرگراه ها در حال اجراست.

شریفی از والدین خواست خودروهای خود را جلوی مدارس پارک نکنند و لحظه ای جلوی درب مدرسه توقف نکنند تا دانش آموزان را سوار یا پیاده کنند زیرا اقدامات آنها باعث ایجاد ترافیک در منطقه می شود.

سرهنگ شریفی گفت: در صورت توسعه و افزایش حمل و نقل عمومی قطعا از حجم سنگین ترافیک کاسته می شود و شهروندان در صورت دسترسی می توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و شاهد ترافیک سنگین در جاده ها نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید