وضعیت ترافیک در جاده های کلانشهر / ترافیک سنگین در همت با وجود بسته بودن


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918811

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح وضعیت ترافیکی امروز پایتخت پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران از وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های تهران پایتخت بامداد دوشنبه 7 آذر 1401 شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی بود و حجم زیادی از ترافیک در سطح معابر شهری تهران به وجود آمد.

شریفی گفت: با وجود اینکه امروز مدارس و دانشگاه ها تعطیل است اما بزرگراه حمت از غرب به شرق منطقه جنت آباد ترافیک زیادی دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: بزرگراه حکیم امروز در مقایسه با روزهای سنگین تردد بیشتری را تجربه می کند، همچنین در خروجی های میدان فتح به سمت میدان آزادی شاهد ترافیک سنگین اما روان هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: در مسیر بزرگراه شهید بابایی از شرق به غرب و جاده های منتهی به مرکز شهر شاهد تردد منظم خودروها در بین خطوط و رانندگی خوب شهروندان تهرانی هستیم. همچنین صبح امروز در بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک روان و رانندگی خوب شهروندان هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده بزرگراه شهید صیاد روان است و تردد در میدان سبلان روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود. طبق معمول بزرگراه شهید نواب ترافیک سنگینی دارد.

سرهنگ شریفی افزود: متأسفانه صبح امروز تصادفی در محدوده بزرگراه شهیدحمت قبل از پل اشرفی اصفهانی به احتمال زیاد به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید