23 ساعت؛ ترافیک سنگین و ترافیک سنگین در جاده های تهران


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807998

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح شنبه بیست و سوم بهمن ساعت 14 آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و اصلی تهران را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: امروز با رصدهایی که از خیابان های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک انجام شد، شاهد ترافیک سنگین و آغاز ترافیک در خیابان های تهران بودیم.

وی افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی بار سنگینی دارند.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید همت غرب به شرق پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری دارای حجم تردد هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست تردد دارد.

رنجبر گفت: بزرگراه صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی از شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده ویژه شیشه ای مینا و غرب به شرق. مسیر بزرگراه از چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید